Skoči na glavno vsebino

Dober prodajalec je največji kapital vsake trgovine

V poplavi trgovskih središč in številnih prodajaln se potrošniki vedno bolj zavedamo, kako pomemben je dober, prijazen, komunikativen in razgledan prodajalec. Ni vseeno, na kakšen način nam ponudi in predstavi blago, ki ga želimo kupiti. Tega se močno zavedamo tudi na šoli, saj se trudimo dijake čim bolje pripraviti za njihov bodoči poklic. Odslej bomo imeli za to poslanstvo še boljše možnosti, saj smo v prostorih šole dobili čisto pravo učno prodajalno M Minute, ki jim jo je opremil najboljši sosed, trgovsko podjetje Mercator.

»Dolgoletna želja se nam je uresničila,« je na priložnostni prireditvi ob odprtju učne prodajalne poudarila ravnateljica Elizabeta Hernaus Berlec: »Iskrena hvala Mercatorju za donacijo in opremo učne prodajalne, ki bo pripomogla k večji kakovosti pouka in praktičnega dela učnega procesa. Zagotavljamo, da bomo poklic upravičili in s skupnimi močmi izdelali novo podobo sodobnega trgovca. Medsebojno sodelovanje z delodajalci je ključno za izobraževalni sistem. Z odprtjem učne prodajalne dokazujemo, da je skupna pot mogoča, koristna in obenem zelo pomembna za dijake in vse druge udeležence v izobraževalnem procesu. Veseli nas, da smo postali sosedje v Mercatorjevi soseščini.«

Celoten prispevek o dogajanju ob odprtju učne prodajalne si lahko preberete TUKAJ.

(Skupno 385 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost